Thursday, October 21, 2010

pencarian usahawan ND LALA NETWORK


Duit bukan segala-galanya tetapi segalanya memerlukan duit
Impian
Impiam
bukan sekadar impian kosong …denagn niat dan usaha yang berterusan
pasti akan menjadi kenyataan.
Nak Berjaya ikut cakap orang Berjaya ,nak gagal ikut cakap orang gagal

Siapa tak nak duit ?
Apa untungnya anda tidak percaya orang lain boleh buat RM20.000 sebulan ,apa ruginya kita hadir ,dengar dan nilai sendiri  peluang hebat ini .
Saya dengan rendah hati ingin menyampaikan jemputan terbuka untuk taklimat yang di adakan setiap hari selasa 8.45mlm di centre danau kota
Khamis jam 8.45mlm taman bukit cheras
Sempena pengambilan beramai –ramai bakal usahawan e-dagang bersama ND LALA NETWORK .
Kelayakan dan pengalaman tidak di perlukan .
Kursus ,latihan dan bimbingan berterrusan di sediakan.
Ambil peluang besar ini untuk di temukan dengan jutawan hebat ini.yang bersedia memberikan bimbingan sehingga anda Berjaya .ramai yang da ubah kehidupan.
Dari susah jadi senang…
Dari miskin jadi kaya…
Dari bebang hutang kepada kebebasan kewangan.
Luangkan masa anda hanya untuk dengar peluang yang memberi pulangan cepat ,pendapatan lumayan tanpa resiko .tiada komitmen di perlukan .sila hubungi saya untuk temu janji ekslusif anda dengan beliau.
Penerangan percuma akan diberikan  kepada yang berminat ,sms saya di 0196743140.untuk temu janji anda dengan ND LALA .JUTAWAN MEC atau anda boleh juga tinggalkan no telepon dalam inbox fb saya

Ambil peluang ini kerena anda insang yang terpilih untuk Berjaya …Cuma anda sendiri yang perlu membuat keputusan.setiap masa ,setiap saat ,manusia sentiasa hadir …memcari rakan niaga bukan sesukar mana …di sebalik peluang tentu ada yang memerlukan hanya usaha tanpa jemu dan tawakkal  serta buat dengan jiwa yang cekal ,insyaAllah anda pasti akan berjaya .
Bisnes ini mudah dan adil,karena sesiapa yang bekerja lebih ,dia akan dapat pendapatan yang lumayan.kami ada cara untuk membantu dan membibing anda ,sehingga Berjaya ,jadi apa yang anda tunggu  lagi ,datang la  keBIZ priew percuma oleh ND LALA (jutawan MEC)buka minda  dengar dan nilai sendiri .keputusan di tangan anda .
Nak bejaya  atah tidak ,anda yang tentuka.

note:23/10/2010 di sungai petani kedah masuk percuma ..
yang berminat boleh sms /call0196743140 untuk  tempahan tiket...

No comments: