Wednesday, October 27, 2010

indahnya perniaga dari sudut islam

 Indahnya perniagaan dari sudut Islam....
Stop Dreaming Start Action!!!
Are you living your dream?
80% Masyarakat Melayu bergaji rendah. Kebanyakan mereka hidup dengan dibebani hutang dan makan gaji yang tak seberapa. Ibarat kita menumpang di bumi sendiri. Di dalam Islam 90% dari punca rezeki adalah dari perniagaan, maka u...
...saha dari mendapatkan rezeki itu juga mestilah 90%.

Walau dimana dan siapa pun kita, kita semua mempunyai impian masing-masing. Tetapi sayang ramai diantara kita yang impiannye semakin hari semakin mengecil selari dengan peningkatan usia kita tanpa disedari.

Adakah kita tinggal di rumah impian kita atau kita tinggal di rumah yang mampu kita tinggal?
Adakah kita memandu kereta impian atau kereta yang mampu kita pakai?
Adakah kita bercuti ke destinasi impian kita atau yang mampu kita pergi dan setakat membawa famili ke tempat perkelahan sahaja?
Selagi Tuhan masih meminjamkan umur kepada kita, hidupkan kembali impian kita...jadikan ia kenyataan!


E-Commerce with N.D. Lala Network merupakan "Business Module System" unik yang diciptakan oleh N.D. Lala sendiri. Modul ini lahir dari idea dan kreatif beliau sendiri yang membuka jalan peluang bagi mengubah hidup masyarakat.
Ia adalah Business Modul yang merupakan program gerak keusahawan bersepadu yang menggabungkan komuniti selebriti dan anggota masyarakat bagi usahawan E-Commerce. Perniagaan ini terbuka dan sesuai untuk dijalankan oleh sesiapa yang ingin berjaya dan merubah nasib mereka tanpa mengira latar belakang sama ada secara "full time" atau "part time".
call/sms 0196743140

No comments: