Tuesday, December 14, 2010

Buat passport

salam buat bloger2 semua ..lamakan tak upadete blog ni tak ada ideala ..saya dalam kebuntuan cewahhh ayat...hehehe:)
 bertemu kita kembali di entri kali ini tak lain tak bukan cuma nak mencoretkan sedikit apa yang ada dalam kepala ni...hehehehe:)
imeg cik google

cerita pasal passport,semalam(kemarin kalau orang sabah panggilla)
kita pergi buat pasport tapi tak dapat siap dalam masa sehari ,maklumla  kita ni orang sabah lambatla sikitla nak siap , dalam tempot 5 hari baru dapat siap, orang kat pejabat  Imigresen  tu cakap ,sebab nak semak dekat sabah dulu, macam-macam juga dia minta, nasib baikla dokumen-dokumen yang di minta tu saya bawah...sebab saya ni jenis yang ambil berat pasal dokumen-dokumen diri ni ,kalau nak  pergi buat urussankan penjabat-penjabat  terutama sekali pendaftaran (JPN)mesti bawah semua sekali ,tak boleh nak tinggal-tinggalkan maklumla da biasa ,sebab masa saya nak buat ic (kad pengenalan) tu memang dia minta dokumen-dokumen , macam -macam ,sebab itu saya jadi ambil serius pasal dokumen-dokumen  ni...


lama giler baru kita dapat balik dari penjabat imigresen tu naik leguh kaki saya berdri maklumla ramai orang, kursi tak cukup sabarla  wahai kaiku hehehe:)

nota:doa saya agar passport saya siap ya ...
saya nak gi  bercuti ni...mudah-mudahan  hanyat saya tahun ni tercapai ....AMIN...

ini saja yang dapat saya coret kalau ada merapukan ,merepekkh ..buat tak nampak je hehehe:)

No comments: