Wednesday, December 22, 2010

Syukur

imeg cik google

salam buat semua blogger2..  tiada cerita menarik yang  dapat saya kongsikan ...
cuma nak ucap rasa syukur sebab
passport saya da siap..

alhamdulilah ..syukur saya panjatkankepada  mu ya ALLAH ...
kerena telah menyiapkan passport saya...

 masa pergi ambil passport saya tu hujan lebat sangat ..
nasib baik adik sepupu saya bawah payung ..
tapi payung kecik je ..
kena hujan  juga..
tapi tak apalah janji tak basah habiskan..
thans FIZA kerena perihatin..
slalu sediakan payung sebelum hujan..heheehe:)

sejuk giler rasa nak pesan kesejukan  je...
bergegar badan saya mak oi ..
 da la dalam pejabat tu kena aircomd lagi ...
tak tau nak lari pergi mana untuk  panaskan badan ..
maklumla bangun tu semua guna aircomd je..

jauh juga kami pergi melancong buat passport ni ...
rupaya ,ada yang dekat...
maklumla kita tidak tau ...
nasib baik pengawai imigresen tu baik hati
bagitau ,thank you buat pengawai  yang baik hati ...
kalau tidak, tak  taula saya sampai bila-bila, yang imigresen
kat kajang ada juga rupanya ..
 ini la padanya kalau malas nak search kat intenet
padahal kemudahan di ujung cari je...hehehe:)



nanti senangla kalau nak buat passport tak payah pergi jauh..
huhuhuhu

ntahla apa yang saya merepek ni tak tau la...

baca jela ae, saya tulis apa yang terlintas dalam fikiran je ..

kalau ada yang tak kena diam-diam jela ae..hehehehe:)

 Syukur AlhamdulilLah saya panjat kehadriatmu YA ALLAH Kerena
Engkau telah mepermudahkan segala urusan KU
sememangnya engkau maha Pengasih..
Maha Penyayang..
Maha pemurah ..
Alhamdulilah Ya ALLAH..
segala urusan Ku engkau permudahkan ...

p/s :rajinl-rajinla search kat internet ae kalau nak cari maklumat tu ...
hehehe:)

sekian dulu coretan saya
~waslam~

3 comments:

SwEetForEst said...

gambar same ngn sweet..hehehe..cilok ngan en google..

^__^

intan abidin said...

iyala...
kita copy, paste je..hehehehe:)

Anonymous said...

heee, sesame, beg i kan beg serba guna. hahaha :P