Saturday, January 15, 2011

Delete email

comel ,macam nak  gado  je :)

salam buat semua blogger- bloger entri kali ni hanya nak tulis
apa yang saya nak buat, tapi nampaknya tak menjadi
penyakit malas datang menyerang huhu...

baru delete berapa -berapa email  kat inbox tangan da sakit bajet je kan ,tak pasal-pasal
email yang tak patut di delete da terdetele
banyak sangat tak larat nak delete ,
detele all senangkan tak payah susah-susah tapi tak boleh juga
 nanti ada benda peting  yang patut di simpang jadi terdelete pula

 tolongla jangan letak kat email benda-benda yang tak patut susah tau kalau inbox banyak sangat ,
saya da  la malas nak bukak email tak bukak sehari je da banyak
 da  masuk terutamanya comment orang dekt fb
adoi boleh tak ,tak payah masukkan dalam email, inbox  email saya da penuhla wek.
apa da saya merepek ni ...
.

 intan tak payah nak membebel kat cni bukan ada orang dengarpn..huhuhu:P

p/s:baca jela apa yang saya tulis ...saya tulis apa yang ada dalam kepala ni ...
kalau ada yang tak kena tu diam-diam sudah ...kalau tak nak bacapn tak apa ...
hehehe:)

sekian dulu dari saya ...

~waslam~

             ~ layan ~

2 comments:

.::nany dingding::. said...

npe nk dlete email ? huhu..bia jela kan :D

intan abidin said...

tulakan ..:)