Saturday, March 19, 2011

Kempen BOIKOT Roti Hi-5(pengotor )


Assalamualaikum... di sini saya ingi kongsikan  seperti tajuk dia atasla ...
abaikat tajuk diatas sebab bunyi agak kerterluan ..
Tapi Kemyataannya.. kalau tak percaya tengokla gambar di bawah  ...bagi siapa yang pernah  terbaca dan terdengar berita ini ..abaikan je..sebab saya rasa berita ni da lama kot ..cuma saya je yang ketinggal ... :)
Rasanya sesiapa yang mempunyai kad pengenalan jenis MyKad, pasti kenal sangat dengan jenama ini, Hi-5. Satu jenama terkenal di Malaysia yang menghidangkan kepada kita pelbagai jenis dan rupa bentuk roti dan tak syak lagi, korang boleh jumpa roti berjenama Hi-5 di mana-mana kedai atau pasaraya yang korang pergi. Itulah dia, pihak kuasa kat Malaysia ni memang suka biar kita makan sampai kenyang dan jadi darah daging anak-beranak, baru nak siasat sana sini.
Dan jika anda sedang mengamati kelazatan roti Hi-5 ketika membaca entri ini, sila termuntah!






















Rasanya, sampai mati pun korang takkan makan roti diorang lagi kan? Kalau korang rasa macam tu, sebarkan pada mereka yang masih tak tahu disebalik tabir pembikinan roti Hi-5 ini. Siapa mahu makan lagi roti mereka, sila angkat tangan. Hehehe.
nota:DI 7 E banyak di jual roti ni.. jujur saya  pernah  makan ,tapi tak berapa suka sangat sebab roti di tak sedap . selapas ini saya tak mau makan lagi da ..huhuhu gelikla lihat   cara pembikinannya ..ambil di sini

2 comments:

Raja Nakal said...

bapak pengotor sial... memang x lalu la aku nak menengok n makan...

intan abidin said...

tau tak apa...:)