Thursday, March 3, 2011

malam yang mengejutkan

Assalamualaikum ...alhamdulillah  kita masih di beri kesempatan untuk
 bernafas di bumi Allah yang tercinta ini...

Sebenarnya di sini saya akan menceritakan pengalaman semalam jangan panik dulu ya semuanya..
Ok saya lannjutkan begini...begini semalam tu saya baca buku tapi saya tertidor ,
saya tersedar kira pkl 03.30 pm .
Saya bangun solat ,lepas solat saya lanjutkan lagi untuk tidor tapi tak boleh, hingga akhirnya...

pkl 04.11 pm hujan turun dengan lebatnya di langit pula terdengar guruh dan petir sambung menyambut agak mengejutkan bunyinya saya yang hanya mampu  berbaring  sambil membungkus badan dengan selimut .sungguh menakutkan rasanya...

Entah pukul berapa saya tertidor sayapun tak sedar ..
rupanya saya ni penakut juga, sebab selalunya kalau saya tidor, tengah malam saya tak sedar orang cakap tidor mati la katakan ..tapi semalam memang tak terduga akan tertido jadi itu yang membuatkan saya boleh bangun ..kantoila pulakan ..hehehe ok la sampai ni sini saja cerita saya ini kalau korang rasa saya ni merapu dan merepek je ,abaikan je..hahaha sekian dulu dari saya ...





p/s:kalau nak tido ambil air sembahyang dulu ,baca doa tidor dan baca ayat kursi supaya allah selalu melindungi kita dan jika  tidor kita ini iyalah tidor yang  terakhir sekurang-kurangnya kita telah bersedia ..

~waslam~

2 comments:

sYaFiQa SaKuRa said...

ha2 . rupe nyer penakut jugak ye anti nie . fiqa selalu terbangun malam2 . xde ape la .

intan abidin said...

bukan takut apa sih fiqa..cuma gerum saja ...hehehe :)