Saturday, April 9, 2011

Belajar Buat Love dan Bintang Menggunakan Kain Pelt

Assalamualaikum ...apa khabar buat semua blogger-bloger ...

Hari ini tak tau n tulis apa tak ada idea la ...
cuma nak bagi tau korang semua semalam saya belajar buat barangan yang di perbuat dari kain pelt .
dengan adik sepupu saya (Fiza ).

sebenar malas nak buat .sebab nak lipat kain, tapi dengan kesungguhan dia  ajak saya
 jadi terpaksala kain di baikan.kasih kain saya tak terlipat banyak tu satu bakul da .
adoi bilala ni nak lipat kain.

semalam tak sempat nak siapkan  
sebab da mengatuksangat 
 hari  ni baru berjaya di siapkan 
tarap
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*





abaikan jahitannya
tak jadi sangat
tak berapa kemas
tersenget sana .
miring sana.
maklumla tukang jahit bertaulia:P
dan pelukis bertaulia:P
hehehehe :P

hahahhahhaha inila hasilnya
yang tak berapa nak kemas ...huhuhu
bagi siapa-siapa yang nak oder,
 tak payah oder dengan saya
sebab yang pastinya anda
tak akan berpuas hati dengan hasilnya nanti ...hehehehe :D


note:hari ini adik sepupu saya kahwin ,tapi tak saya tak dapat menghadiri majlis dia,
di sebabkan keadaan yang  tak mengizinkan. kakak  kerjala ..soryla ye, kalau dekat -dekat tak apalah juga pasti
 kakak akan usaha datang, ini  jauh di seberang sana (sabah)
doa kakak semoga bahagia hingga keakhir hayat .
semoga tabah mehadapi dugaan alam rumah tangga yang penuh cabar.
semoga cepat bagi kakak anak buah yang comel  dan pasti menjadi anak yang soleh/solehah..amin


saya bila lagi ae, persoalan yang sayapun tak tau nak jawab .
hanya Allah saja ada jawab untuk soala itu .
insyaAllah  akan menunju kelaluan itu...amin ...
bila dan kapan sayapun tak pasti .
hanya ALLAH yang mengetahuinya .




No comments: