Tuesday, May 3, 2011

Pesta Buku Antara Bangsa 2011

Assalamualaikum….apa khabar blogger-blogger semua ?harap sihatla hendaknya …selamat kembali bekerja buat semua pekerja …buat   pelajar-pelajar pula selamat kembali ke sekolah/kekualiah masing-masing…seronak orang yang cuti 3hari tu kan boleh balik kampung  kalau kampung tu tak terlalu jauh…bestnyakan dapat cuti balik kampung melepaskan rindu dengan keluarga tersayang …saya hanya dapat cuti 2 hari Alhamdulillah kira oklah juga tu kan …
Cuti-cuti  tu korang pergi mana ?masa hari pekerja 1mei saya pergi pesta buku antara bangsa ramai sangat orang meriah gitu hehehe J tercapai juga hajat nak pergi alhamdulilah .saya sempatla berjumpa beberapa penulis antaranya            
   DR  HM TUAH ISKANDAR  al-Haj dan HABIBURRAHMAN ELSHIRAZY 2 orang je pun  hahhahaha alhamdulillah jom layan gambar berikut...

inilah buku yang sempat saya beli 


dua pink hehehe, berjanjikah DR ? hehehe :P
seorang (fizaa)tu jeles hahhahaha :)
sabar ,tahun depan mana tau ada reziki orang sebelah(fizaa)
pula sama  warna baju dengan  DR  HM TUAH...:)
dapat autograp dari DR tu hehehe :)
bangga di situ ,tengokla apa di tulis beliau , thans  DR ...
INSYAALLAH
AMIN...AMIN..AMIN YABBAL ALAMIN...




Habiburrahman elshirazy
siapa yang tak kenal dengan beliaukan
penulis buku ayat-ayat cinta dan ketika cinta bertasbih
dan beliaupun turut berlakon dalam cerita ketika bertasbih itu..
gambar agak kabur di situ maklumla cemera kitakan orginal  hehehe:P
abaikan tudung yang seket itu hehehe :P

ini saja yang dapat di saya coretkan ...

waslam.

5 comments:

Prince Halilintar said...

wah2..siap dpt autograph tu..minat novel eh..ke mmg hobi bace novel dari kecik lagi ni..minat bace novel karya ramlee awang musyid tak?best taw karya2 die..

Aida ed (^_^) said...

wa...bestnye dpt bgmbr dan bjump ngn penulis HM TUah Iskndar dan Habiburrahman...eda mmg pmina habis novel dorg..huhu..rugi xsempt nk dtg KL..hope nxt year bkesempatan ^_^

intan abidin said...

prince yup,tak ada kerja baca novella tu, sampai tak keluar bilik tu membaca je...tak nak kena kacau tak dapat nak mehayati :P
kalau boleh nak habis hari tu juga..:)
minat bestkan karya dia sebab berunsurkan agama(islam)tapi baru berapa2 buah buku dia je sempat di baca,tak larat nak beli sebab karya2 dia bersambung2kan itu yang malas sikit nak baca...

tula Aida bertuahkan hehehe, banyak juga da buku dia saya beli tapi baru jumpa dengan beliau best cara penulisannya DR HM TUAH ni penulisan yang santai dan mudah di pahami,corak dalam buku diapun menarik.
HABIBURRAHMAN TAK Perna baca lagi buku dia cuma tengok cerita je ,semestinya menarik sama dalam ceritanyakan,maaflakan saya insyaallah jika ada buku yang tak di filmkan lagi nanti saya akan beli dan baca...:)

insyaallah AIDA...

M a W a D D a H said...

banyaknya intan beli buku...adah lame tak beli buku2 mcm tue...nak pinjam boleh? hehe

intan abidin said...

banyak lagi sebaenar nak di beli tapi bajet tak mecukpi adah ,boleh ...