Saturday, June 11, 2011

Jemputan Majlis Kesyukuran Perkahwinan


Assalamualaikum …apa khabar blogger semua ?harap sihatla hendaknya …
Lamanya tak update blog ni sampai bersawan dan berhabuk dah … da terbersin dah saya ni tak tahan dengan habuk …hehehe *tipu ja….hehehe :P

Kalau di umpakan dengan rumah dah sah geli dah kaki nak meminjaknyakan …adoi  nasib baikla iya hanya blog …heheheheJ

Di sini saya hanya ingin menyemput rakan-rakan blogger ke majlis  pernikahan saya, insyaallah akan di adakan pada tgl 9 bulan 7  bertempat di simpang 4 kunak (sabah )

Sebenar lambat lagi akan di langsunkan, tapi saya jemput awal ,takut saya tak dapat online dah ,kalau sampai kat sabah dan inipun terakhir saya online kot sebab hari ini  terakhir  saya keja...

Saya nak balik sabah hari rabu 15-06-2011 insyaallah.saya mohon doa dari rakan-rakan semua  semoga saya selamat sampai kedestinasi serta semoga perkahwinan  ini selamat di langsunkan dan mendapat rehdo, rahmat  serta barakah dari Allah swt hendaknya …amin
semoga segala urusan  berjalan dengan lancar hendaknya ...amin...


Terima kasih kepada semua rakan-rakan yang sudi datang ke blog yang usang ini …
Sokongan kalian amat saya hargai , tanpa kalian siapal saya  dan tak adala pembaca di blog ini .

Saya mohon maaf buat semua  sekiranya  ada kata-kata yang saya menyigun hati kalian
Kerna saya tau setiap manusia di muka bumi ini tak lepas dari kesalahan dan kesilapan …
yang buruk itu datangnya dari diri saya sendiri ....
dan yang baik itu datang dari ALLH swt juga...

Sayapun tak tau  nak  tulis apa …jadi saya akhiri dulu coretan ini ..


p/s:doa dari kalian saya amat harapkan dan hargai …

waslam

4 comments:

shameel Iskandar said...

Selamat pengantin baru buat intan. Moga jodoh berkekalan hingga akhir hayat dan dinaungi rahmat dan redha-Nya.

intan abidin said...

amin...amin..amin...yarabbal alamin,thans

Prince Halilintar said...

assalamualaikum intan..nk bgtaw prince dah kembali berblog...

intan abidin said...

bagusla kalau begitu prince...hehehe