Wednesday, December 15, 2010

mata saya sakit

salam buat semua bloger2...bertemu kita kembali di entri  kali ni ...
saya nak coret sedikit apa yg terjadi dengan saya semalam..

imeg cik google
mata  saya sakitla semalam
patutla sakit rupa-rupanya ada bulu mata masuk di dalam mata...
kenapala saya tak perasan semalam asyik gosok je mata tu...
tapi tak terfikir pula mungkin ada benda masuk dalam mata...
sebab kepala sayapn sakit slalunya kalau sakit kepala mata akan sakit sekali ...
jadi tak terfikir pula..
tidor jela mungkin esok akan baik ...
sekali bangun tadi pagi mata masih sakit lagi gosok-gosok tiba-tiba  rasa macam ada sesuatu je dalam mata saya tengokla di cermi rupa-rupanya ada bulu mata masuk  dalam mata...
patutla sakit semalam ...oh

saseiapa tau kalau bulu mata masuk dalam mata ada petanda apa ae?
sebab orang slalu cakap kalau bulu mata jatuh tandanya ada orang rindu kat kita..
kalau bulu mata masuk kat dalam mata pula apa?
hehehe :)

nota:nak tau ,apa agaknya  ae...

No comments: