Wednesday, August 11, 2010

kejayaan .

Assalamualaikum DAN
Selamat sejahtera semua,izinkan saya meluah apa yg trpendan dalam hati ini,NDLALA NETWORK telah mengajarnya saya erti hidup dan tanggungjawab danerti kekeluarga, walau apa org kata tentang bisnes ni saya terima dgn hati ikhlas,sbb apa, saya da nampak peluang,saya baru je join bisnes ni, tapi dgn keyakinan dan tekad dalam diri saya,saya akan capai apa yg saya impikan selama ini...
                             ANTAR BUKTI KENAPA SAYA  NAK JOIN BISNES NI
Kalau kita tk yakin pada diri kita siapa lagikan? tanam tekad dalam hati, kita boleh ,pasti kita akan dapat apa yg kita mau...
Knp org boleh knp kita tak boleh apa bezanya kita dgn org lain,kita di cipta oleh ALLAH SWT DARI BENDA YG SAMA IAITU TANAH.KITA DI BERI AKAL DAN FIKIRAN UNTUK MEMBEZAKAN YG MANA BAIK DAN MANA YG BURUK,sedangkan org buta pn blh brjaya apa lagi kita yg celik ini,pikirla wahai saudara-saudara sekalian bahwa di mana ada kemahuan pasti ada jalan,nak seribu daya tak nak seribu dalih,jangan asyik bagi alasan jer...cakap masalah jer...kalau asyik cakap masalah jer,sampai bilapn masalah tak akan selesai kita kena fikir jalan penyelesaian dari masalah tersebut...bak kata org tiap penyakit ada ubatnya tapi bergatung pada penyakit tu nk sembuh atau tak...RENUNG2KAN dan SELAMAT BERAMAL GOOD LUCK UNTUK SEMUA..

No comments: