Thursday, August 12, 2010

KEHIDUPAN

SAYAPUN  insa biasa seperti anda , saya pn orang miskin yg iginkan kebebasan  ,
Kebebasan keuangan dengan gaji hanya rm 700 sebulan mana cukup untuk menampu semuanya
 apalagi hidup di KL ni orang kata masok tandaspn nk kena bayar, saya anak sulung , saya la harapan keluarga selepas ayah meningkal, sebenarnya saya tk pernah terpikir nak join bisnes ni entah macam mana hati saya tergerak untuk memcuba  peluang yg ada di depan mata , bak kata org kalau kita  tak cuba macam mna kita nk tau iye bagus ,kalau kita  TAK rasa makanan itu macam mana kita tau iye sedap betul tak?
SAYA hanya nk tolong  korang yg nkla kalau tk nk saya tk paksapn, saya bagi peluang je ,macam –macam saya dengar sekarang ni  ada kata inila itula saya tk peduli semua tu
 sekali saya melangkah saya taakan berundur sebab saya percaya ALLAH  sentiasa bersama  dengan HAMBANYA YG SABAR…
DAN ALLAH   tak pernah memberi cobaan sebatas dari kemampuan hambanya ,
Dan saya percaya di balik semua tu ada hikmah nya  yg tersembunyi…
Insyaallah  saya akan tambah memhadapi semua ini.. AMIN…

No comments: