Friday, August 13, 2010

perjuangan

Perjuangan harus di teruskan 
hari jumaat yg penuh berkah mudah-mudah saya memdapat  KE berkaTANtu   AMIN…
tak payah pening2la pikir  pasal kerja kalau kita  suka pada pekrjaan  kita pasti kita akan ceria
buat  APA nk pening- pening  santai je op’s tak suka pada pekerjaan anda ,
anda tak happykah , tu yg anda cari anda cari macamtu anda dapat macamtula.
Niat kena betul kalau kita nk mula sesuatu pekerjaantu baru la kita happy dgn pekerjaan kita  adoi na
SAYA NAK BAGI PEKERJAAN SANTAI JE  TAK nak   SO jangan  merungut  anda yg cari biar jela lalui je dgn tabah
Ramai orang kata  bisnes ni tak halal  saya ada bukti tngok ni
kalau kita mk berjaya mmng kita harus menempu macam2dugaan , tanya  org brjaya adakh dia x pernah gagal, apakah dia tidak pernah tempuh kesusahan, kita kena kuatkan semangat yakin pada diri itu yg paling penting , berdoa dan usaha berterusan , yakinla bahwah ALLAH SLALU BERSAMA DENGAN KITA .

SAYA DA TEMPUHI MACAM2 ADA ORANG TAK SUKA DENGAN APA YG SAYA BUAT..saya tk peduli semua tu , hanya ALLAH SAja TAU kita macam mana tk perlu kita nk iri hati dgn apa yg org buat , cakap je apa2 saja saya rerimah dgn ikhlas,
 sebab saya tau dimana  saya dan apa yg buat saya buat..
kalau kita nk tutup mulut orang ni memang tak beloh , hak kita usaha ALLAH MEMBERI BETUL TAk?.
SYUKUR ALHAMDULLILAH SAYA MASIH DI BERI PELUANG UNTUK HIDUP  di bumi yang bertuah ini...AMIN...

No comments: