Sunday, August 15, 2010

syukur

Ramai org cakap syukurla pada apa yg ALLAH berikan..
saya memang slalu bersyukur dengan apa yang ALLAH BAGI..TAPI SALAHkh saya kalau  saya ambil peluang yang ada ini demi keluarga saya , saya nak tengok mak saya duduk rumah yg elok sikit, rumah kami boleh di kata mati sengan hidup tak mau tapi saya syukur dgn apa yg ada , ada juga tempat kami berlindung dari panas dan hujan , tapi saya sebagai anak akan berusaha supaya hidup adik-adik dan mama saya senang..tak kayapn tak apa janji senang..
senang  dalam erti kata lain rumah da ok, nak makan apa makan nak pergi mana pergi...
hanya itu yg saya mau saya hanya mau lihat org tua sya bahagia , cukupla mama saya memderita selama ini ,sayala harapannya kalau bukan saya nak bahagiakan dorg siapa lagikan...
saya nak sangat mama sya menunikan haji ..insyaallah apa yg saya inginkan akan tercapai..amin
percayala REZIKI ada di mana -mana janji kita usaha pasti kita akan dapat...

No comments: