Tuesday, August 31, 2010

Luahan hati

Aslamualaiku...
Sebenar telah lama persoalan bermain di minda saya tapi ntah kenapa hati sya baru terbuka nak kongsi kepada semua... Nak tau tk apa soala2 yg slalu brmain di minda saya tk pyhlah kot  sya tulis...
nak tak juga okla...

Soalanya macam nila, awk bila nk kawin ... Saya ckp jodoh tk sampaila... bukan jodoh tk ada lagi ,tapi sya slalu ckp mana blh ckp jodoh tak ada sbb ALLAH da tentu jodoh kita sejak azali lagi ,setiap org ada jodoh sendiri  cuma kita tk tau bilakh jodoh kita akan sampai...

Saya akui kadang2 hati ni rasa sedih sngat fikir tntang jodoh,apalagi bila tngok org yg usia bru brapa tahn da  ada bf n gf ada pasangan masing2 jeles oh...

Tapi saya kuatkan semangat cinta ALLAH lebih abadi dari cinta manusia ,tapi tak semudah itusebenarnya hati saya sangat rapuh keinginan untuk di sayangi dan menyangi slalu ada terkadang mendora untuk brjinak-jinak dgn cinta ni,ada 2,3 org cuba mendekati saya dan menyatakan hasrat hatinya,lama sya brfikir akhirnya saya sambut cintanya itu tapi x berapa lama kami jalin hubungan tersebut saya mengambil keputusan agar saya dan dia cukup hanya sekadar kawan biasa saja,ntahla sya nk kata apa hati daya tk pernah rasa mcm mana rasa cinta sebenar ,slepas sya  brpisah darinya sya tk prnah rasa sakit hatipn mungkin benar org kata saya tk prnah ada perasaan cinta cuma yg ada hnya sekadar rasa kawan krna ingin brkongsi cerita apabila jiwa rasa kosong..

tpi kenapa saya brbuat begitu padahal ALLAH slalu mendengar luang hambaNYA,ya ALLAH maafla hambamu ini,bukan tak prcaya padaMU (ALLAH)...mungki kerena pengaruh apabila saya slalu melihat adik2 saya slalu dgn telepon,sms dan cll tak brhenti sayapn dgn rela hati menerimaH insang2 ni,ya ALLAH ampunla hampaMU ini sebab sebenarnya SAYA tau bercinta sebelum kawin adalah salah di sisi islam...
Yang saya nak brcinta selepas kawin,barulah bestkan...

Nota: siapa yg nak tu terus jumpa mak saya,atau makcik saya...oops!!!

No comments: