Thursday, September 2, 2010

SYUKUR

Assalamualaikum…
Puji syukur saya panjatkan kehadrat ILAHI kerane saya masih  di berikan kesempatan untuk bernapas  di bumi yg sungguh mulia ini , untuk menikmati segala ciptaNya…Alhamdulillah…syukur…
Sebenarnya semalam saya hapir putus asa sbb apa tau?
Saya nak buka satu akaun dalam internet ni tapi tak boleh password terlupa memang tak ingat langsun..maklumla jarang  buka…  nak buat satu lagi tak boleh juga…tak apala saya  tanam tekad dalam hati saya sbb saya  percaya bahwa kalau kita nak pasti kita akan dapat janji kita usaha…usaha dan berdoa itu lebih bagus ..sbb jika kita berusaha di sertai doa ALLAH akan slalu memdengarkan nya…ALLAH slalu besama hamba –hambaNYA…saya cuba buka akaun  TU tak boleh ..saya cuba dan cuba tapi tak dapat juga…
 Tak apala saya kena usaha juga untuk dapat paswordtu..sambil saya usahatu saya berdoa..  saya buka lagi..lagi2 tak boleh juga tapi dengan semangat yg ada dan doa berterusan  akhirnya apa yg terjadi jeng..jeng..jeng…
akaun boleh buka syukur Alhamdulilah …semamang Allah itu maha pengasih ,maha penyayang,maha memberI, maha menerimah,maha esa dan maha kuasa…syukur alhamdulilah saya panjatkan kehadratNYA…

PERCAYALA KALAU KITA USAHA PASTI KITA BERJAYA…

YAKIN PADA DIRI ITULAH KUNCINYA…

NAK TAK NAK CUMA DI BEZA SATU PERKATAAN YAITU MAHU
KALAU MAHU MEMANG BOLEHLA
KALAU TAK MAHU MEMANG TAK BOLEHLAH…

NAK KE TAK?
20K SEBULAN(20.000) SEBULAN
KALAU NAK CALL /SMS 0196743140
SAYA BAGI PELUANG JE  SELEBIHNYA AKAN DI BIMBING SENDIRI OLEH
                           ABANG   ND LALA     
SEKIAN TERIMAH KASIH….

No comments: