Saturday, October 30, 2010

cinta

cinta lagi,lagi-lagi pasal cinta ..
saya ni asyik -asyik cerita pasal cinta...biasala kan kita hidup kat dunia kalau tak cerita pasal cinta tak best sebab itu da lumrah .setiap orang memerlukan cinta ...jadi tak salah kalau saya cerita pasal cintakan biarla jiwang hehehe :) 
cinta korang tau tak apa makna cinta ...saya ada la terbaca   tentang makna perkatan cinta ni...


C:Cinta padamu tulus suci
I:Impian hanya untuk padamu
N:Nilai kasihku tanpa batasan
T:Tenang aku disisimu 
A:Akan kuharap kita terus bersama  
betulkah ..ada juga betulnyakan ...tapi sejauh mana kita memepuk dan membajak serta menyemainya ...
kalau ada cinta pasti ada rindukan...
saya nak cerita pasal rindu pula ...
rindu tak semestinya mau ...
tak bersama tak berarti jemu 
cinta tak semestinya bertemu ...
walau dimana tak kira masa ...
kasih tetap segar bermain di jiwa...
apa da saya memcaruk ni...hehehe
saya tulis je untuk kongsikan kat korang yg tengah hangat bercinta...hehehe:)

No comments: