Sunday, October 31, 2010

kisah hidup saya :)

korang yang selalu lawat blog sya pasti dengar lagu yang kat blog saya ..saya nak cerita lagu sebenar saya  letak sebab ada kena mena dengan diri saya  ni...
lirik dia macam ni...

 TUHAN BERIKAN BERIKAN AKU CINTA (AYUSITHA TOAVI )
walau aku seyum bukan
berarti aku slalu bahagia dalam hari
ada yang tak ada di hati ini
di jiwa ini hampa

ku bertemu sang ada di simpang hidupku
mungkin ada ceri ta cinta
namun ada sahaja cobaan hidup
seakan aku hina

tuhan berikan lah aku cinta
untuk temaniku dalam sepi
tangkap aku dalam terangmu
biarkanlah aku punya cinta

tuhan berikanlah aku cinta
aku juga berhak bahagia
berikan restu dan halalMU
Tuhan berikan aku cinta
 
sekadar hiasa saja tak ada kena mengena tau :)

WAH tengok pada lirik korang da tau da kan tapi tak apalah saya cerita ..
macam ni saya ada terjumpa  mamat tpi  bukan mamat yg itu tau hehehe:)    ni dekat fb
 mamat  dia nak kat sayala tapi ntahlah betulkah tidak ALLAH JE yg taukan ...ntah lelaki macam2la di kata kan  ntahla susah juga nak percaya, sebab saya tengok dia ni macam ada orang lain juga ...tak apalah kan kalau  dia memang jodoh untuk saya kami akan bersatu juga tapi kalau sebaliknya saya  pasrah ...saya redha mungkin ini lebih baik untuk saya dan dia ...ALlah itu maha mengetahui segalanya  ...saya redha...
kenapa saya berkata begitu sebab sekarang  ini kami da berselisi paham ...hahhaha
membuat pengakut pula kat sini ...saya  saja nak meluah isi hati ..
sbb orang slalu kata blog tempat curah isi hati kita ..itu bagus untuk memhilangkan stres mungkin kot sebab kalau  menulisnya stres kita akan hilang ...


nota : YA ALLAH  BERIKANLAH AKU CINTA
buat awak saya redha  dgn apa yg terjadi mungkin dan takdir saya mcm ni dan saya percaya mungkin ada hikma di sebalik semua     ini AMIN....

No comments: