Sunday, October 3, 2010

impian

saya tau setiap dari kita punya impian masing-masing
lepas  solatpn kita selalu berdoa
YA ALLAH berikanla saya kebahagian dunia dan akhirat
YA ALLAH bermudahkanla segala urusan aku
YA ALLAHberikala saya reziki yang baik
YA ALLAH jika reziki itu tersembunyi nampakla
JIKA ada di langit maka TURUNKANLA
JIKA jauh dekatkanla
JIKA TERSEMBUNYI NAMPAKKANLA...AMIN
Itula antar doa yang slalu kita mohon kepada allah
    tetapi kenapa MASIH ramai di antara kita jika ada peluang yang ALLAH berikan tak ambil
membiarkan peluang tu pergi begitu saja ...
kenapa ?
kita terlalu ego..dan memberi macam -macam alasan...


RUMAH BANGLO


KERETA IDAMAN



HAJI /UMRAH
ADAKAH diantar gambar ini impian anda...
ada boleh dapat semua ni dengan hanya mengambil peluang yang kami tawarkan dan dengan usaha yang ber terusan sertawakal ...
anda hanya perlu bekerja 2 tahun je nak kh...
kenapa anda tak boleh bekerja 2 tahin untuk diri sendiri ...
tapi sanggup bekerja 20 tahun umtuk org lain...

anda tak percaya ..
tak percaya sebab tak dapat ...kalau da dapat nak percaya tak...
call/sms 0196743140 atau anda boleh tinggalkan no fon danlokasi di inbox facebook saya...

No comments: