Thursday, September 30, 2010

berita sensasi

ya allah lingdungila saya dari pada kejahatan ..amin
tiba2 pula kan...

takut ni berita ni baru berlaku tau kira-kira setengah jam yang lalu ...
saya takut sangat sebab kejadi ini berlaku satu kedai je yg mengentarai dari tempat saya keje ...
apakh kejadian tu ?...nak taukh ?..tak payah tau kot...nak tau juga...

okla saya bagi tau kedai top up sebelah kedai dobi tu ke samung ...
org yang jagah kedai tu kena tetap kepala dia dgn parang panjang ...saya tak tau sangat sebab saya kerjakan ..
saya tengok kereta polis ada kat depan , budak kat sinipn sebok ke luar masuk ...
sayapn keluarla cari maklumat...
macam wartawanla pula...

ok saya cerita lagi org  yg jagah  kedai  2 kepala dia da kena parang  panjang tau habis darah kat lantai berciciran  ..
yang penyamung tadi ni berjayala ambil fon dan duit...
jumlah duit yang penyamung ambil tu tak tau la berapa ?
lupa nak tanya...

kenapa org sekarang nak buat kerja-kerja macam 2 kan ada jalan yang halal nak dapat duit tapi buat dngn cara macam tu pula apa yang dia dapat....bukankh bahaya tu kalau polis dapat tangkap... dapat seksaan di dunia di akhirat nanti dapat juga berkali2 gandala dia dapat...


note: ketakutan melanda diri saya sekarang ...

No comments: