Saturday, April 23, 2011

SELAMAT PENGANTI BARU BUAT KAK NIK


Assalamualaikum …apa khabar blogger-blogger semua?
 harap sihatla hendaknya .
Di sini saya hanya ingin berkongsi sikit menganai kawan saya kat facebook .
tahun lalu saya ada menulis pasal dia, tentang cerita yang di sampaikan pada saya .
 Alhamdulillah hari ini ialah hari PERkahwinan dia(KAK NIK), 
tapi bukan  dengan orang yang dia cerita pada saya.
Tak kesahla siapa dia, memang lelaki itu bukan jodoh yang ALLAH tentukan untuk dia …
Selamat penganti baru kak nik semoga bahagia selalu…semoga selalu dalam redho ALLAH amin…

"Barakallahu laka wa baraka 'alaik, wa jama'a bainakuma fi khair" 
Mudah-mudahan Allah memberkahimu, baik ketika senang mahupun susah dan selalu mengumpulkan kamu berdua pada kebaikan" 
(HR. Abu Daud, Tirmidzi dan Ibn Majjah) .


Alhamdulillah akhirnya terjawab sudah satu persoalan yang selama ini di tanggu.
 tentang siapa jodoh untuk  DIA (kak nik) .

Saya pula bila ?siapakah jodoh yang ALLAH tentukan untuk saya?
satu soalan yang tanggu selama ini bila dan siapa …
hanya ALLAH yang tahu …
saya menyerakan semuaNYA  hanya pada-NYA…
insyaAllah akan terjawabla juga nanti…amin…
Ini  SAJA yang dapat saya kongsikan…

wassalam 

No comments: