Tuesday, September 21, 2010

pergi hospital sendiri...

Semalam saya g hospital cabut gigi legah da rasanya da cabut gigi yang sakit tu…

Nak di jadikan cerita sebenar saya tak berani pergi hospital seseorang
kira baru pertama kali saya pergi seorang tapi itupn suruh makcik antar..lepastu makcik g keje…
ramai juga org …ada satu budak tu kasihan saya tengok sampai menangis gigi dia kena cabut maklumla budakla katakan…gigi dia kena cabut kat dalam biliktukan …tapi suara dia sampai kat luar oh..maknanya kuat jugala dia menangis…mama diapn punjuk …mak dia kata tadi cakap nak cabut nangis pula ..mengada2nya…ala biasalatu namapn budak2…memangla macamtukan….

Saya da berani g hospital sendiri…pergi sendirikh?
Kena antar juga…heeJ tapi balik sendiri tau…hahhahaJ
Memberanikan diri sebenarnya…tak kan nak suruh org teman je memanjang…
Gigi  saya da ok da sikit ..tak sakit sangat da ..tapi penyakit lain pula datang..
Saya ingat nak cek penyakit tu semalam da terlanjur pergi hospitalkan..tapi tak pandai becakap pula sebab gigi baru je kena cabut jadi tak jadila ..ok biarkan je penyakit yang satu ni…tahan je dulu…nanti bila rasa tak boleh tahan saya pergi klinik dekat sini je…macam2 betul penyakit saya ni…banyak betul penyakit yang datang …daya tahan tubuh saya lemah kot tula penyakit mudah datang kot…
Sampai di sini je dulu…tak tau ala apa da merepek ni…

Note:penyakit oh penyakit memjauhla dari tubuh saya da tak kuat nak bawah ko la…
saya da tak larat…

No comments: