Saturday, September 18, 2010

saya kuat marah

Kenapala saya ni cepat betul terasa kalau org tekur ...
saya memang kuat marah kot

saya jelesla tngok adik sepupu saya pakwe dia asyik msg je siap bagi top-up lagi...malam 2 tak tido adui hati kenapa engkau jadi macam ni biarkan jela dorg dia tu cantik tak macam engkau ,siapapn tak sudi ...knpa ,kenapa dalam hati saya bnyak sangat buruk sangka...sabarla..mungkin saya di berika kelebihan untuk tuhan supaya saya tak terjebak dalam  dalam maksiat(zina)...amin

Tapi saya ada perasaanla saya nak di sayangi oleh insan yang bernama lelaki(suami) ,saya da tak risau kalau dia sudah menjadi suami saya maksiat tak terjadi...semua jadi halal itu yg saya indamkan selama ini...

Wahai insan yg bernama lelaki jangan engkau slalu buat kami macam ni ..janganla engkau dekati kami jikalau engkau tak jujur ...jangan biarkan perasaan  kami di permainkan ...jika engkau memang sayangkan kami ...cukupla engkau buktikannya jika kami sudah menjadi miliki engkau sepenuh(isteri)itu lebih bagus...cukupla engkau taburkan janji manis engkau tu... cukup...cukup...cukup...

Saya da tak tahan dengan semua tu...biarkan hidup kami tenang  dan tak pikir2 macam2..tapi saya tau d dunia ini banyak sangat godaan...macam2 kita tengok dari keluarga kita sendiripn kita pn kita da tergoda apa lagi kalau kita keluar dari rumah..mak oi seribu satu macam ...org yg tengah bercinta kita tengok ...apalagi saya ni yang boleh di kata umur da lanjut kot belum kawin2 lagi...

 calonpn tak ada macam mana ni...muda sangat terbawa emosi...dengan org di sekiling saya lagi yg selalu tanya bila nak kawin ni ...mak oi...betul2 banyak menduga saya...keinginan saya memang  tinggi  ...saya nak seorang suami yang menuhi citra rasa saya cewahh ...

Tapi org kata jangan  nak berangan suami sebaik RASULLAH JIKA DIRI TAK SEBAIK STI KHTIJAH....WANITA YANG BAIK HANYA UNTUK LELAKI YANG BAIK...


Note: kalau nak msg tengah malam tu buat la slient mode takla mengacau org tido....heeJ

3 comments:

noor afzan said...

oooo..sedih la pula.

fiza said...

i loke dis veryyy muchhhhhhhh :DD

nasibaik handphone aku sentiasa silent. HAHAHA :DD

intan abidin said...

hahhaha:)
sabar je kan..hee:)